website designing company in rohini Moet u een advertentiecampagne per merk uitvoeren als u in de organische zoekresultaten bovenaan staat? De vraag blijft open, ondanks het feit dat de meeste adverteerders merkverkeer als een van de meest effectieve beschouwen. Anderen zijn er nog niet klaar voor om hun advertentiebudget hieraan te besteden, omdat ze de voordelen niet zien die zullen bijdragen aan een beter resultaat. Laten we deze vraag beantwoorden met voorbeelden uit de vastgoedsector. Goedkoop en effectief Merkverkeer is het deel van het zoekverkeer dat wordt gegenereerd door zoekopdrachten die de naam van een bedrijf, product of dienst bevatten. Dergelijke vragen worden ingevoerd door mensen die het aanbod al kennen en het willen vinden. In onroerend goed is een advertentiecampagne voor waanzinnig verkeer een essentieel onderdeel van een uitgebreide digitale strategie. Hiermee kunt u een aanbieding voor de verkoop van appartementen overbrengen om klanten te bereiken die op zoek zijn naar informatie over een nieuw gebouw. Merkverkeer is het populairste en meest converterende type verkeer dat kan worden verzameld tijdens het zoeken. De kosten per klik voor merkgerelateerde zoekopdrachten zijn vaak 35-90% lager dan voor algemene zoekopdrachten. De kosten van oproepen (CPA) die eruit komen, zijn de laagste van de hele pool van advertentiecampagnes. U staat op de eerste plaats bij organisch zoeken – waarom heeft u een advertentiecampagne per merk nodig bij het zoeken? Er is een mening dat als een site in de organische topzoekresultaten voor merkzoekopdrachten staat, het niet wordt aanbevolen om contextuele advertenties voor deze zoekopdrachten te lanceren om “verkeerskannibalisme” te vermijden. Is dat zo? Het wordt niet aanbevolen om reclame op merk uit te schakelen, ook omdat de aanwezigheid van meer dan één vermelding van de website van het bedrijf op de zoekpagina – een gewone zoekadvertentie, mediacontextuele banner, organische zoekresultaten – de kans vergroot dat een potentiële koper naar uw website gaat. Een bijkomend argument voor het koppelen van merkverkeer is dat bij dergelijke verzoeken meestal een uitgebreide navigatieversie van de advertentie wordt weergegeven, die bijna de hele monitor beslaat en een maximum aan informatie over het aanbod bevat. Waar komt merk traffic vandaan? Bij het starten van een project of het lanceren van een nieuw product op internet, wordt er geen merkverkeer gegenereerd. Het verschijnt en groeit naarmate de doelgroep leert van het bestaan ervan. Merkvraag kan worden gegenereerd met behulp van digitale kanalen en offline promotietools: buitenreclame, tv, pers, radio, enz. Bij de start van offline promotie is er niet alleen een sterke toename in de herkenning van het project, maar ook in de omvang van merkvragen op internet. De beste resultaten zijn echter het resultaat van synergieën tussen een breed scala aan tools. Bij digitale kanalen worden programmatische aankopen, media, video- en audio-advertenties, promotie in YAN en CCM voor brede targeting gebruikt om de bekendheid van het bedrijf te vergroten en het aantal merkzoekopdrachten in zoekopdrachten te vergroten. Om een bereikstrategie te implementeren, heb je heldere grafische advertenties en video’s nodig die interesse in het project wekken en de naam vastleggen in het geheugen van de doelgroep. Wanneer merk traffic niet werkt Veel adverteerders zijn van mening dat merkverkeer wonderen zal verrichten en de benodigde conversies zal genereren. Niet iedereen zou echter op hem moeten vertrouwen. Zwak of weinig bekend merk Mensen die geïnteresseerd zijn in het kopen van een appartement in een bepaalde regio, weten niets van uw project, dat net is begonnen. Als het al een hele tijd bestaat, maar er geen actieve marketingpromotie is geweest in online en offline kanalen, zal de hoeveelheid merkvraag minimaal zijn en niet het vereiste aantal applicaties opleveren. U kunt het volume van de merkvraag controleren met Google-services door de bedrijfsnaam in de zoekbalk in te voeren. Merknaam overlapt met een andere bedrijfsnaam Er kunnen problemen ontstaan met de toewijzing van uw merkverkeer wanneer de naam van een wooncomplex overlapt met of sterk lijkt op de naam van een ander nieuw gebouw in de regio. De merknaam kruist het gemeenschappelijke concept Er doen zich problemen voor met de toewijzing van merkverkeer van een nieuw gebouw, wanneer het merk een gemeenschappelijk woord of een veelgebruikte zin kruist. Voor een nieuw gebouw genaamd All inclusive zal het bijvoorbeeld moeilijk zijn om merkverkeer te onderscheiden, aangezien dit concept wordt gebruikt in een binnenlandse context op het gebied van toerisme. In dit geval is het in de semantische kern nodig om alleen sleutelzinnen te gebruiken die aangeven dat ze tot de vastgoedsector behoren: “All-inclusive nieuwbouw”, “All-inclusive wooncomplex”, “All-inclusive wooncomplex”, enz. Een deel van het merkverkeer kan verloren gaan, aangezien de gebruiker, na het invoeren van een veelomvattende zoekterm, het gewenste object niet zal zien. Slechte reputatie U moet niet op merkverkeer rekenen als er negatieve informatie naast uw bedrijfsnaam op internet staat. Met de overgrote meerderheid van negatieve recensies, lage kwaliteit van goederen of diensten, “zwarte” PR in het netwerk, zullen verzoeken met een merknaam niet leiden tot het gewenste aantal goedkope conversies en daaropvolgende verkopen.
https://www.webdeveloper.today/2022/05/first-django-app.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/ |